Veelgestelde vragen (FAQ)

Hier vind je alle antwoorden op de meest gestelde vragen. Kom je er niet uit of staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via webshop@pasveeronline.nl of 085-0640000. Wij helpen je graag verder! 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag nog  verzonden! Vaak betekent dit dat de bestelling de volgende dag bij je wordt geleverd, maar dit ligt aan de drukte bij PostNL. 

Wanneer je bestelling uit meerdere artikelen bestaat, kan hem soms zijn dat de verzending wat langer duurt. Als de artikelen namelijk in verschillende filialen liggen, verzamelen wij deze eerst bij elkaar zodat ze in één pakketje op de post kunnen i.p.v. in meerdere, met het oog op het milieu. We zorgen er altijd voor dat je bestelling zo snel mogelijk op de post gaat en houden je hierover op de hoogte!

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als je hier op klikt, kom je in ons retourportaal terecht. Binnen enkele stappen heb jij dan een retourlabel in de mail!

Wat mag ik als gratis handbagage meenemen in het vliegtuig?
Dit verschilt per vliegmaatschappij. Hieronder hebben wij voor jou een overzicht gemaakt per maatschappij. Deze artikelen mogen gratis mee, de rest is tegen betaling. We hebben hier ook een blog over geschreven, dus als jij meer hierover wilt weten klik dan hier!

Transavia

40 x 30 x 20 cm: Rugzak of handtas

KLM

55 x 35 x 25 cm: Koffer inclusief handgrepen en wieltjes

40 x 30 x 15 cm: Rugzak of handtas onder stoel

Ryanair

40 x 20 x 25 cm: Rugzak of handtas onder stoel

TUI

55 x 40 x 20 cm: Trolley, koffer of tas in bagagevak

40 x 30 x 20 cm: Rugzak of handtas onder stoel

Easyjet

45 x 36 x 20 cm: Rugzak of handtas

 

Ik ben de code van mijn koffer vergeten en krijg hem niet meer open, wat nu?
Er zijn helaas geen speciale trucjes voor, maar er is wel een manier om je koffer te kraken: simpelweg alle 999 combinaties één voor één uitproberen. Dat klinkt misschien als een hele opgave, maar als je er even voor gaat zitten, ben je binnen 30 minuten klaar. Met een beetje geluk zelfs nog sneller!

Bieden jullie garantie op de producten en wat valt er dan onder de garantie?
Wij bieden standaard 1 jaar garantie op productiefouten, maar bij sommige merken geldt een langere garantieperiode. De exacte garantieperiode van een product vind je bij de productkenmerken. Let op: schade door externe factoren, zoals krassen of deuken valt buiten de garantie.

Heb je een defect? Kom langs in onze winkel met het artikel, of stuur een e-mail naar webshop@pasveeronline.nl met duidelijke foto’s van het probleem. Dan helpen wij je graag verder!